Pages

Thursday, September 26, 2019

אבו מאזן בנאום לוחמני באו"ם: "גם אם יהיה לנו גרוש אחד, נמשיך לשלם לשהידים" - ישראל היום

אבו מאזן בנאום לוחמני באו"ם: "גם אם יהיה לנו גרוש אחד, נמשיך לשלם לשהידים" - ישראל היום

יו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן נאם הערב (חמישי) בעצרת הכללית של האו"ם, ואיים על ישראל. "אם בקעת הירדן וצפון ים המלח יסופחו, כל ההסכמים שחתמנו עם ישראל יסתיימו". 

אבו מאזן הוסיף בנושא, ואמר: "הודעת נתניהו לגבי כוונתו לספח את הבקעה ואת צפון ים המלח הייתה יהירה. מדובר בשטח פלשתיני כבוש וזכותנו להגן על הזכויות שלנו בכל האמצעים האפשריים, ללא קשר להשלכות. אנו נשארים מחויבים לחוק הבינלאומי ולמאבק בטרור – ידינו יישארו מושטות לשלום". על התשלום למשפחות מחבלים: "גם אם יהיה לנו רק גרוש אחד, נמשיך לשלם כסף למשפחות השהידים והגיבורים".

אבו מאזן בכינוס חירום על תוכנית המאה // צילום ארכיון: רויטרס

על ירושלים וההתנחלויות: "תהיה מלחמת דת אם ישראל תמשיך את המדיניות שלה בירושלים, ותמנע ממתפללים להתפלל במקומות קדושים. ההתנחלויות הן מהוות הפרה בוטה של החוק הבינלאומי. 

עוד בנושא: 

"אנו מודים למנהיגים הערבים שאמרו שהסוגיה הפלשתינית עדיין מרכזית עבור העולם כולו. אמרו לי אתם מה תעשו אם ייקחו מכם את אדמת ארצכם, וינסו להעלים אתכם ממנה? אני קורא לקהילה הבינ"ל לשים קץ לתוקפנות הישראלית הזאת. הגיע הזמן לבצע החלטה אחת שנוגעת לסוגיה הפלשתינית", סיכם. 

דנון: "נאומים ממוחזרים לא יביאו פתרונות"

שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, הגיב לנאום אבו מאזן: "י"״ר הרשות הפלשתינית מסרב להבין כי נאומים ממוחזרים בניו יורק לא יביאו לפתרונות ברמאללה. אבו מאזן מעדיף להשקיע יותר מאמץ באו"ם נגד ישראל, מאשר במאבק נגד ההסתה והטרור היוצאים מהרשות הפלשתינית תחת הנהגתו. התשואות שליוו את דבריו הנחרצים בעד תשלום משכורות למחבלים מעידות על המורשת שאותה ישאיר אחריו".

Let's block ads! (Why?)



2019-09-26 16:28:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjk1NDQ50gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment