Pages

Sunday, January 5, 2020

דין וסתיו טבעו באסון המעלית : "אנחנו אזרחים סוג ב', הילדים האלה מתו בגלל זה" - ישראל היום

דין וסתיו טבעו באסון המעלית : "אנחנו אזרחים סוג ב', הילדים האלה מתו בגלל זה" - ישראל היום

אסון המעלית: תושבי דרום תל אביב זועמים הבוקר (ראשון) על עיריית תל אביב, שלדבריהם לא מטפלת בתשתיות בשכונות הדרומיות בעיר והבוקר, אחרי האסון שבו טבעו למוות בני הזוג בני ה-20 דין שושני וסתיו הררי ברחוב נדב בעיר. למרות שהאסון אירע בשעות הצהריים אתמול. רק בשעות הלילה התייחסה עיריית תל אביב למקרה הטראגי. השניים יטמנו זה לצד זאת

הבניין בשכונת התקווה בו אירעה הטביעה // צילום: אבי כהן

ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי העביר הודעה קצרה: "אני מבקש להביע את תנחומיי למשפחות שני התושבים שנהרגו היום". באותה התגובה נכתב מטעם ראש העיר כי "אני מודה למאות עובדי העירייה שעבדו לאורך כל סוף השבוע וממשיכים לעבוד לאורך כל הלילה למען בטחון התושבים והחזרת השגרה לעיר".

דין שושני // באדיבות המשפחה

עוד בנושא:

אבל אם תשאלו גם הבוקר את תושבי דרום העיר, הם לא חשו את התמיכה מהעירייה. שושנה כהן, בת ה-71 שמתגוררת בסמוך לאסון אמרה הבוקר כי "כואב הלב לדעת ששני חבר'ה צעירים איבדה את חייהם במוות כה טראגי. התשתיות פה באזור ממש גרועות ואנחנו בדרום העיר אזרחים סוג ב'. אבל למה הילדים החמודים היו צריכים לאבד את החיים בגלל זה?" 

גם ליאור, אם ל-2 מהשכונה סיפרה כי "הטראומה מאתמול ממשיכה גם הבוקר. הייתי צריכה לחלץ 2 ילדים שלי דרך החלון, כי הדירה שלי הוצפה. ילדים בני 4 ושנתיים. המשטרה לא ענתה בטלפון וגם העירייה. בסוף חזרו אחרי כמה שעות והתנצלו שזה היה אירוע נקודתי. הרי בשביל מה צריך אותם אם לא בשביל טיפולים באירועים נקודתיים. לחשוב שההצפה יכלה להסתיים אחרת אם לא הייתי מחלצת את הילדים". 

בעיריית תל אביב היו נבוכים הבוקר וגורמים בעירייה ניסו להסביר כי האירועים השונים יבדקו. מעבר לכך, העדיפו שלא להרחיב.

Let's block ads! (Why?)



2020-01-05 07:49:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzIxNTkz0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment