Pages

Monday, December 23, 2019

יוסף קהלני מפתח תקוה נהרג בתאונת האוטובוס: "איש טוב לב, לא מגיע לו ללכת" - מיינט פתח תקווה

יוסף קהלני מפתח תקוה נהרג בתאונת האוטובוס: "איש טוב לב, לא מגיע לו ללכת" - מיינט פתח תקווה

יוסף קהלני ואשתו. צילום: באדיבות המשפחה

היום בצהריים (שני) פורסם כי יוסף קהלני, בן 79 מפתח תקוה, הוא אחד ההרוגים בקו 947 של "אגד" אמש (ראשון) בכביש 40 בצומת בדק. הוא הותיר אחריו שלוש בנות, איריס, אורנה ודקלה, ו-14 נכדים. הוא יובא למנוחות בשעה שלוש בבית העלמין סגולה.

בתו, איריס סאייס, סיפרה לאתר ynet: "אבא מדהים שלי, איש טוב לב, איש צעיר ברוחו, כל היום עשה מצוות, נתן, באמת לא מגיע לו ללכת בנסיבות כאלה, לבד. צערי. אמא חיכתה לו הסתכלה מהחלון, היא אמרה לי שהיא מחכה לו. היא לא ידעה שבאותו הרגע הנר שלה כבה. הוא מת, ואין בי כעס והאשמות. היום זה אנחנו, מחר זה משפחות אחרות. כולם יודעים, וזה קורה. זה נורא, והיום זה תפס אותנו".

היא סיפרה: "חזרתי אתמול ב-22:00 ומשהו. חיכו לי שוטר ועובדת סוציאליות. יצאנו מהמעלית ולבי נפל כי יש לי ארבעה ילדים. לא חשבתי שקרה משהו לאבא לרגע. הוא מלא חיים, הוא ומוות זה לא הולך ביחד. הוא אמר לי 'זה אבא שלך'".

היא סיפרה שאביה נהג לנסוע הרבה לירושלים. "בכל שיחת טלפון שאל לשלום הילדים. אמא של חברה שלי נפטרה, הוא לא הכיר אותה, הוא בא לכל השבעה. הוא בא באוטובוס, לא מתבכיין. לא שמעתי אותו אומר כואב לי, לא מגיע לו ללכת ככה".

היא נשאלה אם יש לה מסר לנהג האוטובוס: "מה יש לי להגיד לנהג? אין שום מילה שראויה להגיד בלי שזה לא יכבד את זכרו של אבא שלי, ל. היה להם בכל השנים כל כך טוב, ולקחו לה את הבן אדם שדאג לה. לפני שהוא היה יוצא מהבית הם היו תמיד שמים מוזיקה תימנית. הם היו נשואים 55 שנה".

יהי זכרו ברוך. 

Let's block ads! (Why?)



2019-12-23 10:40:00Z
https://news.google.com/__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?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment