Pages

Friday, September 27, 2019

O kadının avukatlığını ücretsiz üstlenmek istiyorum - Odatv

O kadının avukatlığını ücretsiz üstlenmek istiyorum - Odatv

AKP milletvekili Şirin Ünal’ın evinde çalışan 23 yaşındaki Özbekistan vatandaşı Nadira Kadirova tabanca ile vuruldu.

Geçim derdi ile ülkesini terk edip gurbet yollarına düşen genç kız ne yazık ki artık hayatta değil.

Emniyet olayı intihar olarak açıklasa da…

Ciddi karanlık yönler var.

Maktulün ağabeyi Muhammet Ali, kardeşinin Leyla adında bir arkadaşıyla konuştuğunu söylüyor. “Kız kardeşim gece 2'ye kadar konuşmuş” diyor. Sonra şöyle devam ediyor. “Ne oldu, anlat bana demiş Leyla. Ben hanımına bakıyorum, odama girdi, kilitledi, arkamdan sarılmaya başladı diyor, Şirin Ünal Bey. Telefon konuşması var, Özbek dilinde kayıtlarda vardır, çıkarılabilir. Ben abimin gözüne nasıl bakacağım, ben mektup yazarım, evi de yakarım kendimi de öldürürüm demiş Leyla Hanımefendiye."

“AKIL VAR MANTIK VAR”

Kardeşinin kendisini vuracak cesaretinin olmadığını ekleyen ağabey Muhammet Ali, genç kızın hayallerinden ve umutlarından şöyle söz ediyor: “Nadira’nın çok umutları vardı. Türkiye vatandaşı olmak istiyordu. Türkiye’de üniversite okumak istiyordu. Özel dersler alıyordu. Üniversiteye hazırlanıyordu. 'Türkiye’de evleneceğim' diyordu. Çok umutları vardı bu hayatta. Herhangi bir sıkıntısı, sorunu yoktu. İlaç kullanacak bir durumu yoktu. Kendini vuracak cesareti yoktu. Bir kız birinin evinde çalışıyor, silahını buluyor, şarjörü takıyor ateş ediyor. Akıl var, mantık var.”

Şimdi soru şu: 23 yaşında ve bunca hayali olan genç bir kız neden intihar etsin?

Olay karanlıktır, örtbas edilemez!

Nadira Kadirova davasını avukatlık ücreti almadan üstlenmek istiyorum.

Aile lütfen 0546 518 86 86 nolu telefonumdan benimle irtibat kursun.

Mahmut Alınak

Odatv.com

Let's block ads! (Why?)



2019-09-27 07:50:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiU2h0dHBzOi8vb2RhdHYuY29tL28ta2FkaW5pbi1hdnVrYXRsaWdpbmktdWNyZXRzaXotdXN0bGVubWVrLWlzdGl5b3J1bS0yNzA5MTk1MS5odG1s0gEA?oc=5

İleriyi Oku >>>>


No comments:

Post a Comment