Pages

Wednesday, July 31, 2019

נתניהו בגוש עציון: "אף יישוב ואף מתיישב לא ייעקר לעולם" - ישראל היום

נתניהו בגוש עציון: "אף יישוב ואף מתיישב לא ייעקר לעולם" - ישראל היום

ראש הממשלה בנימין נתניהו חזר היום (רביעי) שוב על אמירתו משבוע שעבר כי "אף יישוב ואף מתיישב לא ייעקר לעולם". הדברים נאמרו לאחר שאמש אושרה בקבינט תוכנית לבניית 700 יחידות דיור לפלשתינים בשטחי C, צעד שגרר ביקורות על ראש הממשלה מימין.  כמו כן, היום ייפגש ראש הממשלה עם יועצו וחתנו של הנשיא דונלד טראמפ, ג'ארד קושנר, כחלק מהכנה להצגת החלק הפוליטי של עסקת המאה. 
נתניהו, שהגיע לביקור ביישוב אפרת, אמר: "רואים כאן את העבר, ההווה והעתיד. אף יישוב ואף מתיישב לא ייעקר לעולם. אפרת תמשיך להיבנות ולשגשג - לנצח. אפרת וגוש עציון זה השער הדרומי של ירושלים. הייתה לי זכות גדולה לבנות את יהודה ושומרון ולחבר את גוש עציון לירושלים. אני מחויב לזה. עמדנו מול לחצים גדולים מאוד ומול חזית בינלאומית לא פשוטה - והצלחנו כי פעלנו ביחד ובשכל. 

"אי אפשר לבצע את הדברים בלי שני דברים משמעותיים: המון ניסיון, לצד יכולת אמיתית להשפיע על הדעת הקהל בארצות הברית. לכן הצלחנו לפעול ולהצליח בתקיפות ובתבונה, גם כשהממשל שהיה נגדנו. בלי כוח אמיתי בדעת הקהל האמריקנית, אי אפשר להוביל את מדינת ישראל. אי אפשר להיות ראש ממשלה. אם אין יכולת של הסברה והתנגדות בארצות הברית, יהיו ויתורים ויהיו כניעות. התפיסה של השמאל אומרת שצריך לוותר ולסגת כדי להתקבל בעולם, כמו שיאיר לפיד רוצה לפנות 80-90 אלף איש מההתיישבות. אני לא מאמין בחולשה, אני מאמין בעוצמה, ולכן הפכתי את ישראל למעצמה".

נתניהו בגוש עציון // צילום: איגור אוסדצ'י

ראש הממשלה הוסיף: "בבחירות הקרובות - זה אנחנו או הם. יש את דרך השמאל ויש את הדרך שלנו, שעשה פה מהפיכה ובנתה את ארץ ישראל. הדרך היחידה להבטיח את דרך הימין היא להצביע רק לליכוד אחד גדול. רק ליכוד אחד גדול ימנע ממשלת שמאל ויבטיח עתיד גדול למדינת ישראל״. 

ראש מועצת אפרת,  עודד רביבי, אמר: "קצרה היריעה מלפרט את כל ההישגים שלך בעשור האחרון למען העם והמדינה. פה באפרת, בכל מקום ביהודה ושומרון ובכל מקום בארץ ישראל, בבחירות הקרובות אין בחירה ואין ברירה: יש אחד שעשה, אחד שביצע, אחד שהוכיח שבכוחו לעשות והוא לא מפספס אף הזדמנות לעשות ובגדול. בבחירות הקרובות - רק נתניהו, רק ליכוד אחד גדול, כי נתניהו מנהיגות מוכחת".

Let's block ads! (Why?)



2019-07-31 08:52:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjc4NzY50gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment